Tuesday, September 1, 2009

i'M BaCK....

lame menghilang..tapi sorang pom tadak tanya ke manakah ku pergi?tak pa tak pa...orang tak tanya pom nak bagitau gak...DAH BALIK DAH...hahaha...lama tak buka blog..giler lah..sakit mate baca post2 korang semua...windu banget lho...paling rindu nak busi2 kat blog si BK...hahaha..penuhkan komen blog die...tergedik2 kat sane...tak der per bawa balik dari kampung kos korang pom tak de nak tinggal pesan kan kan kan?takat pesan ayaq liuq...teman bawak balik ayaq lioq la same...tak kesah la..hepi daat buka tenet walopom dah petang2 gini baru tenet sengal ni okeh..malas nak tulis pepanjang...cuti panjang keje pom panjanggggggggg... banyak ngat benda tertinggal...rasa tua lak sebab banyak tertinggal cite2 blog neh..tak per...slow2 ku mengup-date...esok ade lagik kan?(kalo nyawa ku panjang..) okeh semua teman2.. sambung buat kerja sket g...hahaha
p/s : tekak gatal nak makan sushi...tak dak sesapa nak blanja ke?sushi JJ pon orait..

3 comments:

  1. bk?baju kurung tuh?ahaks...kem salam WAK LU kt dia..heheh...WAK LU=means nothing...suke2 je./...

    hehe/...ckp kt dia jgn majuk2 ...

    moh blk temerloh.aok jgn nyombong gitu..tk bek...=p

    ReplyDelete
  2. she-g!!!!
    patutla lama senyap...

    balik kampung rupenye~
    huh..takmo kawan
    takde ole2~

    ReplyDelete
  3. aishah : nak ape sayang?hehehe (bulan Ramadhan bulan berkasih sayang dan bermaaf-maafan)

    besibro : nak jugak balik..hmm...tgk la camne..koi mane ade nyombong...pndai je

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)