Wednesday, June 16, 2010

jEniS CheNtA....

boleyyy gambar gini??hehehe

mengikut lelaki ini..ade tiga jenis cinta lelaki...


1) CINTA yang datang dari ALLAH
ini mmg cinta suci la kot..no pelik2 ape...insya ALLAH akan kekal bahagie...


2) CINTA yang datang dari setan
kenapa?bercinta2 lepas tu TERlanjur la plak..yang disalahkan setan tu la...kalo tak berkahwin nasib la kau ovum hang piki la sendiri noo.. kalau kawen tak kira la sbb mmg rela ke atau terpaksa-rela tahap kekal bahagie tu atas pasangan la...kalo dah taubat bukan tau buat yeee??? insya-ALLAH


3) CINTA yang datang dari jin
ini kes..kupinang2 tak dapat..ku pujuk2 tak nak lari...aku carik bomoh..hah puas ati
terpulang la..kalo lelaki ni mmg niat baik walopon cara tak betul...insya ALLAH..besa kebanyakkan niat tak elok...tu kes bagik minum air kencing la ape...tp besa tak lama la kan kan kan???


sumber : sorang lelaki y mengatakan dirinya boleh dipercayai

psstt : pompuan pon same jela kot...cuma besa lau pompuan kikis2 reta laki besa die akan habiskan ke laki jugak...hahahaha...yang untung...lakiiiiii jugakkkkk!!!

Monday, June 14, 2010

Aliff 21month

wah wah..cepat toll dah setaun 9mulan suda ini budak...iye...suda bermula musim2 kesabaran ku tercabar gile...tp tak pe..ni cuma nak update ke-boleh-pandai-an budak kecik ni je..len kali mama bawak kamera mama snap prangai aliff letak dalam ni..bia besar sek sok tau betapa lasakkkkkkkkk nye anak mama ni...hoh!!!!

1)dah pandai hirup makanan dari pinggan..besa sup la..kalo tak de sup besa mama akan letak air je sket..lau tak mula la bising2 bebel...

2) dah pandai ngadu lau sape2 pukul buat die...hesh!!!tak suke betol..kejap2 mama..kejap2 mama...sangat suka bebel yuuu!!!

3)kalo diapers penuh tak kesah la dengan pis2 ke uk2 die dah pndai bagitau..dan buang sendiri..ni y tak besh!!!!

4) setiap kali kentut pun nak kene bagitau org tak kesah la sape org tu jnji orang... salesgirl kat parkson pun jadila yer sayang???

5) kalo majok suka pekap muka ke simen lepas tu nanges2..sunguh tidak man-cho sbb die suka majok dan sangat lama nak dipojok tah prangai sape tah...hahaha

6) vocab die dah bertambah..nak dgr die melalut???tunggu time die kene marah..hahaha...besa akan kua la pe2 tah...contoh, akit ontot..abah...akit abah kul...aliff akit bla bla bla...

7) tuk ayah die kata 'pongoh budak ni' sangat mudah naik marah dan garang..suke sanggah orang dgn bunyi cam rimau tak akil baligh lagi

8) kedukut..hahahaha....nak main barang die??boley...tukar ganti la..kalo tak hahaha

9) suka duit macam mama die je...tp stakat ni duit syiling la...trutama 5osen

10) kalo kate nak kua...mmg lengkap la die dress-up...siap dengan jaket,topi/snowcap..jam tgn ben10 poyo, spek mate itam soploh hengget..kasut...hahaha..abes laaaa

11) jumpa pompuan salu sengeh2 kenyet mate..lepas tu flying kiss... ni mak sedara die ajar..

12) suke korek idung walopon dimana die berada..kadang2 due2 lobang penuh...hmmm buruk!!!