Wednesday, June 16, 2010

jEniS CheNtA....

boleyyy gambar gini??hehehe

mengikut lelaki ini..ade tiga jenis cinta lelaki...


1) CINTA yang datang dari ALLAH
ini mmg cinta suci la kot..no pelik2 ape...insya ALLAH akan kekal bahagie...


2) CINTA yang datang dari setan
kenapa?bercinta2 lepas tu TERlanjur la plak..yang disalahkan setan tu la...kalo tak berkahwin nasib la kau ovum hang piki la sendiri noo.. kalau kawen tak kira la sbb mmg rela ke atau terpaksa-rela tahap kekal bahagie tu atas pasangan la...kalo dah taubat bukan tau buat yeee??? insya-ALLAH


3) CINTA yang datang dari jin
ini kes..kupinang2 tak dapat..ku pujuk2 tak nak lari...aku carik bomoh..hah puas ati
terpulang la..kalo lelaki ni mmg niat baik walopon cara tak betul...insya ALLAH..besa kebanyakkan niat tak elok...tu kes bagik minum air kencing la ape...tp besa tak lama la kan kan kan???


sumber : sorang lelaki y mengatakan dirinya boleh dipercayai

psstt : pompuan pon same jela kot...cuma besa lau pompuan kikis2 reta laki besa die akan habiskan ke laki jugak...hahahaha...yang untung...lakiiiiii jugakkkkk!!!

5 comments:

  1. semoga cinta kita dari allah kan kak..
    :)

    ReplyDelete
  2. insya ALLAH...harap2nya... :)

    ReplyDelete
  3. pakcik kordi masih belum ketemu cinta hati..hahahaha...

    ReplyDelete
  4. cinta yang tak berjenis, ada tak?

    ReplyDelete
  5. maafin ya sedara2 ku...baru balik dari kursus dua mggu..huhuhuhu...

    pakcik : tak pe..bia lambat asal selamat

    nizam : ade je kot...cinta SEJENIS..leh??hahaha

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)