Thursday, February 12, 2009

4 bulan daa...


4 bulan dah...syukur...memula mama bawa Aliff balik umah dari umah tok ma tok abah macam tak yakin je nak jaga Aliff sorang2...tp syukurla...02/02/2009 Aliff dah pandai bergolek2...berjalur kepala bila Aliff letak kepala kuat sangat kat tikar buluh tu...(sape suh turun dari tilam)...lau orang makan Aliff pom same sebok...nak mamam.stat balik dari CNY Aliff dah makan...semoga Aliff bertambah 'sehat' jangan nak melasak je..hehehe

dah tiga bulan..

ini sayang tiga bulan...syukur mama dapat anak yang lasak macam Aliff...mama dengan abah ni kasaran orang kata...pegang anak memain je.Aliff meniarap secara rasmi nyer pada 31/12/2008...suke hati kami tengok gelagat Aliff nak imbang kepala yang agak besar tu....nak dapat meniarap tu bukan main.Aliff demam lama sangat...nak dua minggu...selim Aliff...tp Alhamdulillah...meniarap gak anak sayang kami ni..


video

Aliff dah dua bulan...


dua bulan dah Aliff...masa ni perkembangan badan sayang sangat pesat...cepat sangat naik.yela...duk umah tok ma, tok abah kan....seme terjaga...mama pom semapt g nak main game internet...hehehehe...Aliff makcik pakcik yang tengokkan....hahahaha....Aliff dah pandai senyum dah...dan suka sangat hisap jari...orang kata budak baik....insya Allah ya sayang?

Aliff Sebulan...

ni pulak Aliff dah sebulan...budak ni masa kecik pakcik makcik die dop kata tak lawa mane pom...sedih hati mama...bagi mama dah lawa la tu...apepom anak mama tetap lawa, dah elok dah kejadian tu. sikit punya sakit nak dapat Aliff sesuka je pakcik makcik awak ek kutuk anak sedara...huhuhuhu

Wednesday, February 11, 2009

Aliff Time Kecik2

ni gambar Aliff masa umo sari...amik curi2 kos tok abah die tak bagi.die kata baby kecik sangat g nak amik gambar nanti sakit mata die...walaupom kamera tak guna flash....dengor jela...dah name nyer tok kam...paham paham jela kan...hehehehe