Monday, May 30, 2016

bookcafe.com.my




Assalamualaikum.... :)



Terbeli buku kat sini. Sangat suka sebab mudah dan cepat penghantarannya. Asal nak cuci mata je kes sedih sebab tahun ni pon gagal lagi nak ke Big Bad Wolf tu.. Sekali dapat peluang beli buku kat sini, alhamdulillah.

Boleh cuba jualan cuci gudang diorang. Esok hari akhir. Selagi belum pukul 12.00 malam tu boleh lagi membeli untuk Jualan Cuci Gudang tu. Ai dah ter-beli 24biji buku dengan bookcafe ni. Harga? Tak sampai pun RM80. Tu pun dah habis tahap mangawal napsu dah tu..hahaha

Setakat buku yang ai dah baca belek untuk anak-anak, memang ok sangat-sangat. Untuk yang baru belajar membaca macam Aneeq, ai belikan buku cerita jenis beritma, dan yang dah agak pandai membaca tetapi masih cuba pupuk sifat membaca macam Aliff tu, ai beli buku cerita teladan dan nabi-nabi.




Selit juga buku cerita novel Islamik Aku Bukan Nabi dengan harga RM2 kalau tak silap bila masa lah makcik nak baca semua tu, huuu Masa bukak bungkusan terkejut jugak, sebab novel tebal kot. RM2?? Rasa heppimeal sekejapan. Order 24/5 petang, 26/5 tengahari dah sampai. Cepat sangat!! Sebab selama ni kalau pos apa-apa alamat ke tempat kerja ai mesti ambil masa 3-4hari. Tu biasa guna alamat Cikgu.

Siapa-siapa nak membeli tanpa perlu blah cepat-cepat, boleh klik gambar yang atas sekali tu. Ai dah link terus. Buku yang reject stok pun tak adalah defect sangat bukunya. Setakat berlipat sikit je kat hujung je. Bagi ai yang cerewat bab buku ni pun kata ok, kira ok la tu kan??