Wednesday, September 2, 2009

cHegHite SengAL....

well,tenet kat opis neh pom posa kot..petang jep baru okeh..hatiku dah panas2 dah..tapi tak per.. bak kata 'bunting' yang banyak kat negeri Darul Naim tuh...RAMADHAN...bulan bermaafan dan berkasih sayang...so kena la belajo slowkan sket temper yang tak hot mane tuh..sesaje tringat hal dolu2 kala...

Tempat : Rumah Ku yang TerCHENTA (dapur)
Pelakon : Ma yang ku Chenta dan adik ku yang sengal(nama dirahsiakan)
Masa : Dalam pukul 11 pagi

adik : kting ktong kting ktong (bunyi tengah buka tin MILO nak buat air)
Ma : heh...buat ape tu?tak puasa ke?
Adik : orang puasa...tapi dah batal
Ma : Kenapa pulak batal?muntah ke? (adik ni demam sket pagi tadi)
Adik : Tak...orang tak leh tahan dah....
Ma : tak leh la tak tahan...puasa kena la tahan makan
Adik : tak...orang tak leh tahan dah kentut tadi..dah kentut dah
Ma : Mana ade kentut batal posa????
Adik : Kak long cakap...(sambil nangis...) saat tu ade makhluk dah lari dah...wahaha

Selamat Berpuasa..hehehehe
p/s: kepada sesape yang tak suka soun efek kat atas...jangan cakap banyak...trima jep..ni bulan Ramadhan...hahaha(ape kaitan)

3 comments:

  1. makhluk itu melarikan diri sambil muka kelihatan pucat lesi ke?hahaha..kentut pulak yek..ahahahaa....

    ReplyDelete
  2. mau tak...sbb blkg ade makhluk mengejar bawak rotan..(tlg jawab bg pihak..hehe)

    ReplyDelete
  3. ok sheg..gua tak cakap..gua taip je..lu bace slow..jangan kuat2..nnt ade org sound

    asal sound efek bukak melo tu lu tak wat mcm bunyik bukak tin kokakola..(pssssss) kan lebih sedap bunyiknye

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)