Wednesday, September 30, 2009

cItER RayA..(part 2)

ari raya ke tiga...seme orang nak beraya
tapi masih ade insan
yang tak nak beraya beria..dia kata...dia kata
die nak kawen...nak nak juga
tapi mama tak bagi...ngada mama kata
insan tu berkata...tak kira, kita nak kawen jugak
mama kata..tak boleh...tak boleh la...nak kene cepuk ke?
okeh la okeh la mama....sedeh jer...
dan nasib gak...
ade budak terlupa mane letak kamera
die sedeh gak
tapi mama kata...tu la...pelupa jer...
nasib tak pulak hilang suami anak segala...huhuhuhu
buley?hahahaha....

*kepada yang terlibat jangan mareee..hahahaha...raya lagik nih kan...






























9 comments:

  1. salam singgah...

    suka tgk si aliff... cute sgt...

    p/s:tingin nak anak comel cmtu... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. hahaha...petua dia..anda jangan hensem sgt..dan wife anda jgn lawa ngat..besa2 jer..nnti akan kua anak comel..

    ReplyDelete
  3. eerrkk cmtu ke???

    kalo cmtu... kalo kita ni hensem... kena cari wife yg tak lawa sgt laa???

    tapi cm sy ni tak hensem... so kena cari wife yg cun laa kot... hehehe...

    p/s:suka tgk aliff 2 bulan... rasa nak gigit je ... hehehe...

    ReplyDelete
  4. sbb..lau mak ayah die da hensem/cun..akan tertutup la kecomelan baby tu..lau mak ayah besa2 jer..mesti org akan approach anak lebey...hehehe..
    p/s:ade org kat umah suami isteri hensem cun bagai..tp anak besa2 jer..sbb mesti org duk usha mak ayah jer lebey..hahaha

    ReplyDelete
  5. hehehe gitu ke...

    tapi aliff tu mmg comel... suka sgt...

    p/s: mmg alergik tgk bdk comel... mesti nak cium pipi lama2...

    ReplyDelete
  6. lagi 1...

    thanks sudi singgah blog sy...

    ReplyDelete
  7. alergik yang pelik.. :) lua budak comel besa nak tampar2 jer..tp tak pernah lak tampar..cuma nak nak jer...

    ReplyDelete
  8. salam...hensemmmnya si Aliff (sume cakap comel, biar akak cakap hensem lak), tapi nak booking pun tak boleh sbb anak dara sume dah belasan tahun. Tapi cinta tak kenal usia.. kan...

    ReplyDelete
  9. hahahaha..kak annie..leh ke panggil gitu?makin besar makin tak comel budak tu..keturunan belah mak die kot...makin besar makin terkakis kecomelannyer..hahaha

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)