Wednesday, November 4, 2009

peNDek....

dua tiga minggu ni
telinga asyik menadah panahan
cakap2 orang yang hati dah bernanah
tangan pulak jadi mangsa org tak amanah
sungguh apakah...
oh...sape pulak nak dengar rintihan jiwa ku
yang makin lame makin parah


*entry pertama yang pendek
**cobaan nak meniru gaya incik nizamsani yang agak kurang berjaya ku rasa

8 comments:

  1. bale ayat2 aok ni..tk than///..aok ni mmg seni jgk orgnye...cayalah weh!!!moh koi blnje patin tmpoyok!

    ReplyDelete
  2. hahaha...seni itu indah..seni itulah buat ku gundah...nak marah nak sumpah seranah pun ader...tp tula..takat tu jerla ku marah..hahaha
    p/s:siyes ke?baru tukar plan tak jadik balik tmerloh...kene naik kl...anta adik ipar lapor diri keje kat bangi...huhuhu
    *pakcik...nak patin tmpoyok kat dengan hotel ape dah...ale..y dekat ngan shell tu..

    ReplyDelete
  3. haah..tiru oked yang nak tiru nizamsani tuh..hahaha..mari pakat2 meniru...
    *wat la 1tiru 1tipu 1malaysia lak

    ReplyDelete
  4. hotel green park ah..tu pon tk igt..nmpok ngt aok ni lupa daratan..ha...eh..kabo nk kenalkn koi ngn adik aok?huhuh...

    ReplyDelete
  5. hahahaha...lupa la pakcik...ai sebok la dua tige menjak neh...haah,green park..situ ikan patin die agak besh la..hahaha...eh,koi lupa lautan la...duk kat daratan g ni..adik ke...tu laman web die lau nak kenal..life's not easy...
    p/s:sowi pakcik...saya jenis percaya lelaki kena usaha lau nak dapat gal...no kenen2..saya tlg bagi jalan jer...hek hek...leh?

    ReplyDelete
  6. nk komen ape ntah...mi long..smbal blis stu..

    ReplyDelete
  7. gilak seh mi yah...
    pakcik kordi..tu bawah tu adik koi...

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)