Friday, July 31, 2009

Suda SAmpeiii...

rerasa nyer lame bangat ku tunggu barang ni sampei...susah menunggu tunggu2 neh...lagik payah darik tunggu buah durian kat pokok pakcik rumah dekat dengan jabat ni...hadui...gundah gulana hati...hubby lak tak habes2 tiap kali balik jabat dop nanye 'mane nyer??" hadeii....ini suda sampai...wakakakaka...ape barang? tok sah la bagitau, kam kate riak2 lak...aku ni bukan spesis H20 kena usha sket nak beriak2 gitu, usha kuat tsunami lak..yang penting nak share kehepianku....sebab,barang suda sampai...tunggu balik petang ni nak tengok kecik lasak tu berperang buka kotak...(mesti shuka sangat...sebab abes seme kotak kat umah tu dah die jer kejekan) dan kepada adik2 pejabat...jangan mare ek...(ini kali ketiga dalam minggu ni ku dapat parcel) wahahaha...orang femes meme gituh sehh....wahahahaha....(riak pulak dah!!!)

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)