Monday, July 27, 2009

Kursus OoOo..Kursus

ari ni kira ari Senin ku yang rajin jugak la...besa malas2 jer kan...dan ari Senin yang baik kos tada la kene kulu kilir ganti bosh meting yang menyesakkan kepala dan hotak ku macam minggu lepas pasai pa..bosh dah balekkk,yay!!! (idup bosh..) sesambil buat kerja tuh, sempat ler nengok tenet (owh..kuwindu same tenet...) dan gegatal tangan nak tengok senarai kursus.. bukan per, sebab kursus ke baru je 4ari..ade g 3ari..malas nyer nak pergi..nak cukupkan 7ari. (gomen kena cukup 7ari sebelum bulan 10 tiap tahun..lau tak, ade lar hakibat nyer) kursus lak kalau 3 ari leh la tahan sket g, ni paling seket 4ari..mane nak tinggal buah hati ku berdua tu kat umah..plak masuk 10bulan ni Aliff dan bertukar prangai lak lagi...abah nyer plak keje memang penat tido cam mati...(macam pantun jer..)tak senang ati ku mau pergi. tapi ape daya, huhuu..dah puas ku tatap senarai kursus ni..tak de yang kena dengan timing dan diri..jom la kite menung sesame.........buang mane2 mase yang ade...huuuuuu

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)