Tuesday, July 7, 2009

lesen L

3 JULAI..
Alhamdulillah...dah dapat gak lesen si Aliff ni..walopom lesen L jer..okeh la tu kan...bukan lesen mandu ke ape..lesen kaki..hahaha...sebab atuk2 nenek2 die dop bunyi2 kata Aliff ni berat la sket..lambat jalan..nak wat camne..jangan la banding dengan abah mama die..abah die tu kecik so ringan dan mudah jalan.. mama die pulak bapak besar mase kecik tu mudah nak jalan...hahaha apepom ok le tu..cuma lau jalan sebab Lesen L kan..kene tengok la..tapi si Aliff ni bile tengok mesti jalan sket2 jer..kalau tak tengok elok jer jalan nyer...saje la tu ngada2 najis kuda (sofan sket...hehe) dan yang bagus..Aliff lau dah berak tau plak sebut 'eyok..' tatau la kot kebetulan kan...tapi dah 3x die sebut ku tengok memang ade ler baja asli kat montot die..besa budak lau cepat mulut lambat kaki orang tua2 la kata...tak kesah la mane pom..bagus gak lambat sket kaki nyer..dapat lesen kaki 4 pom dah tak larat nak mengutip ni plak lau lesen kaki 2 lak..huhuhu...jangan la lasak2 sangat sayang oiii...semput mama..

1 comment:

Dah tulis?? Terima kasih :)