Tuesday, April 12, 2011

Trans-Egg-Usual

ha...jangan memain..sekarang telur pun dah palsu, ingatkan pasal telur ni memain je...macam still dalam penghasilan ke ape kan?? sbb baru je baca artikel ke brita pasal telurpalsu ni, tapi kat negara China nuh la, tup tup..eh eh..dah ade...so kena berheart-heart la eh???
lagi lau nak kenal telur pelesu ni, die tak de bau tau.ale,tak hanyir la kan?? dan lagi satu die tak de ape orang panggil eh, yang cam pusat die tu.ale..kan kalo pecahkan telur akan ade cam lendir2 berketul2 sket tu..haaa...tak de benda tu. lagi dua ke dah lagi tiga??? kulit die licin halus mulus jer..kira pakai produk penjagaan kulit la kot ayam ni SK2 kah??? jadi kulit telur tak bergerutu dengan kesan2 parut jerawat dan noda2 hitam serta jeragat2 sgala.

*ade budak opes ni mereng..suh cek same 'telur' bakal suami..kot2 palsu..hahaha

2 comments:

  1. dh tu..cmne nk tahu??xkn nk pchkn dlu bru bli???
    KONPPIUS...

    ReplyDelete
  2. wei..kan dah kata tu.kulit telur tu comei..tak de kesan jeragat,cam bijik2 pe...
    ade org kata betuk die tak lonjong.tp telur skrg mmg ade gop y bntuk tak lonjong.tu lom tak letak dalam tu...

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)