Wednesday, April 20, 2011

Nota Tah Hape2

nota ini untuk diri sendiri juga
mengingati bila mana melebihi orang lain
ingatlah,hanya kebaikan yang membezakan anda
maaf tidak becakap hal dosa pahala ya
bukan pangkat anda..bukan harta anda
tak kira anda pegawai pertama di daerah
mahupun anda seorang pengarah
ketua ketua pengarah KSU TKSU bla bla...
apabila anda menyakitkan hati seseorang
menggunakan kuasa konon nak nampak anda cool
konon nanti orang akan lebih menghormati
sila fikir sekali lagi...

orang yang disakiti..hatinya terguris
doanya lebih pasti :)

5 comments:

  1. Post dalam es box leh... Ngumpat membuka Aib orang demi wang pun tak elok dari segi kesihatan. Besar malu

    ReplyDelete
  2. amboi. sebut pengarah ksu ntah bagai. kang dia baca kanggg

    ReplyDelete
  3. qas : bkn nak kait dengan orang2 y berketan tu..cuma nak bitau lau pgkat tinggi menggunung pon..tak guna gak tu je..ni kan plak lau pgkat kecik secoet tp blagak cam ade je

    ReplyDelete
  4. zeq2 : tak sebut sape2 ape2 pon tak leh eh???hmm...cuma luahan hati je..ade org bukan pgkat tinggi mane pon cuma berkelebihan sket je..tp lagak cengkadak...sgt menyakitkan hati.

    ReplyDelete
  5. qas : diong tak abca blog picisan ni..hahaha..ni tmpat luahan rasa prahsaan je

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)