Tuesday, April 26, 2011

Jenis2 Skendel

*entry ini ditulis berpandukan hikayat merong hidup ai..tak de referen mana2..so kalau tak stuju ke pedehal,sila la komen2 tak pon wat bodo je ye...

1) Skendel S3 suka same suke
ni besa ngat la berlaku...kalo berlaku antara bujang sama bujang tada hal la kan,kecuali lau lelaki tu bujang lagi...opss!!! ni dop masuk bok kata ipar ai gitu...besa skendel S3 ni berlaku bila konon2 nak mencari daya penarik kat opes.ye,mula daya penarik..lepas tu tertarik..tup tup gatai _______ sila isi tempat kosong dengan perkataan yang sesuai. huar huar...jangan mencarut,kam sakit perot. ale, ai mase muda remuja pun gitu gop.konon cam fem la sgt kan, dah keje,dressing sket2,leset2 kaler kat muka pe, ramai pakwe pakwi ensen2 taf2 chit!! mula la lupa diri, fly fly ke marikh gitu...tapi seb baik la ex-pakwe cam geli lak guna pakwe hehehe ni sabarnye tinggi, hehehe...last2 jadik isteri jugeee...hehehe

2) Skendel Bertepuk Sbelah Tangan
ini kes sorang2 je la syok.ai minat yu..yu pedulik la kat lu!!! tapi kalo dah salu ke hulu ke hilir sesame, tambah plak si Altimet eh setan plak ade sama, lama2 cair gak kot. ini tengok tahap iman la. tapi kalo tengok cam keje ai sekarang ni...memang banyak masa boleh berdua, nak2 time buat program. konon2 bersikap terbuka la.takat nak bincang program ke apa tadahal bincang dalam bilik hotel.ai pakai tutup aurat la...pintu buka.memam la..memula kan kan??hahaha...gitula kekdahnya...ai angkut anak bini lau buat program yer...bia la tak save bajet mane pon...eh,ade bini ke???

3) Skendel Terpaksa Jua
ni salah sorang memam tak nak tak nak tak nak skendel..tp kalo sorang lagi tu berpangkat, berharta, berkuasa, berupaya dan banyak lagi la ber ber nya...orang yang ber ber tu justin bierber kah?? kadang cenderung guna superpower diorang tuk memaksa ke-skendel-an berlaku. tambah lak si berber ni jenis tak kesah ko laki orang ke,mak orang ke...haaa,sudah laaa...siap ugut bagai la. ngadu??kat sape???kita ni orang baru, kecik je pangkat eh...silap2 kam, kita yang kena,tak ke sakit ati??so pepandai la larik cam besa je..hehehe

apepong,tepuk dada tanyalah iman.lau rase iman tu setebal kertas A4 sila2 lah amik jalan mencegah.bak kata AADK mencegah lebih elok dari mengubati..ewahh!!!


2 comments:

  1. She, haku terhilangkan email address ko. Tolong beri balik, bole?

    karipapsayur@gmail.com

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)