Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 5, 2011

Saya 5bulan 1/2

saya sudah pandai :

-nanges bila nampak mama...bia mama cepat2 amik saya,angkat saya :)
-dah stat makan bubur nasi blender sminggu lepas..tp tawar.mama kata kurangkan garam dan gula demi penjimaatan sejagat mama sgt kedekut
-saya suka main kaki saya.selalu saya tangkap kaki lepas tu tergolek2 ke tempat tak bertilam sakit ouhhh!!!
-saya sekarang dalam proses nak diupah mama menjadi tukang-lap-lantai-umah-tak-bertauliah
-mama suka pakaikan stoking..dan saya suka cabut stoking lagi lagi dan lagi bia mama bebel!!
-saya sangat tidak suka bila orang2 besar makan depan saya...saya pun nak, tp mama akan kata haip!!!!
-tarik rambut mama sampai putus sangat sidap
-dah pandai icap satu jari je...yeah!!!!
-suka main lambung2 dengan abah
-abah,tolong belikan satu lagi remote astro???
mama kata saya comei walopon idung saya 'mancung'

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)