Friday, October 9, 2009

oBEr da DroP perPumE

ari neh pagi ku bangun...kes nak sambut ari kualiti jabatan kat Maran nun...walopom sambutan agak2 jer...tp besh gak tgk diorang neh berdebat bagai..hahaha...cam budak skulah sudaa....tp diri ku tadak la nak tunggu sampei abis sambutan tu...mau ponteng balik Raub daa.. ampom bosh!!! ari neh mmg ari tak bertuah ku..gilak...memang sat g kena mandi sakan la...dah ler tido lewat anak dok asek ajak bergurau jer...bangun pukul 5 pg Maran punya pasai...dalam duk nunggu staff len datang, ai dengan ayu dan mamai sebab tak cukup tido amik perfume dalam hanbeg. ai pakai one drop perfume kaler ijo ya kawan2..mudah murah dan meriah yuuu.... memam standby nak mudah kot2 tetiba nak g opis orang ke ape lepas g pasar ada ka gini? so leh calit2 bagai.. dalam kemeriahan ku mencalit2 kat lengan baju per...terbau benda pelik. cium2 balik..hampeh..bukan one drop perfume daaa....skali one-drop-kapakyum daaa...patut rasa berangen jer...hahahaha...

*mmg bagus...rasa segar sepanjang hari dengan minyak angen cap kapak itu
*naper ler same size botol berdua itu...huhuuhu...
*alasan femes-sakit perut...huhuhuhu..sabar jela


nota tak bertuah:
first time drive g Maran + bawak seme staff laki ai je puan ai kan seken bosh hahaha... punya gabra sampai g raba tiang umah sndiri..rebeh side mirror keta abang huhuhu

6 comments:

  1. hehe jenama baru ke tu... one-drop-kapakyum??? mmg mcm sama je botolnya... tapi ok laa gak... wangi ape... hehehe...

    p/s: lama tak dgr istilah "rebeh"... :)

    ReplyDelete
  2. lame ek tak dengar istilah tu?hahaha..ni lagik satu..rebeh jua ler poket ku...

    ReplyDelete
  3. rebeh?!kah kah kah!!!!!!igtkn tk reti dh ckp rebeh!!!!!kah kah kah!!!!wargh!!!!

    nape tok singgoh temerloh dulu?koi blanje la mkn ikan patin masok budu...kah kah kah!!!!!

    ReplyDelete
  4. mmg ingat nak singgah tmerloh beli ikan patin nak pujuk kande..tp sebab kalut..lupakan ler. wat udg msk tempoyak pedas pom ok..org laki..perut penuh marah pom slow la...wuwuwu

    ReplyDelete
  5. dulu zmn skola mesti spu myk kapak kat perut..asek skit perut je sebb mek brekfast..skrg xda da..gi toilet sudah..ahahah

    ReplyDelete
  6. tu ade maksud tak perla letak..ni letak minyak tu kat tengkok nadi ape...weh..berangin angen..

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)