Tuesday, October 13, 2009

Aliff 13bulan

dah lebey setaun dah budak kecik neh.tak percaya jer rasa...hmm...baru jer semalam rase nyer tergolek gelimpang atas tilam...ni dah leh jalan lari cam sapu awan..hahaha..mama pom dah balik ke berat sblm ngandung dah..huhuhu..promete sket...nak kurus..belalah anak kecik.. tak perla....lau mama rindu dak kecik lagik nanti mama bagik Aliff adik nak?hahaha...sooooo nope sesuwaiiii...hahaha..
ini gambar Aliff lagik...saje nak tayangkan...makin besar makin tak encem budak kecik neh... keturunan mama la nih

ari ni kita tak boikot Mc D...sari jer...buley la kan kan kan?
abah skemamamamamama....pesal la amek gambar gitu sayang????




memula jer takut lepas tu gelak die jer penuh dalam Mc D tu...bagus betul budak kecik neh

8 comments:

  1. nak gigit si aliff ni bleh???

    p/s: gigit bdk kecik yg comel...

    ReplyDelete
  2. aliff..meh kat ibu meh..ngn ibu jgn malu2..geget tgn ibu jek wat luv bite..bia mama awak jeles..eee...

    xoxo aliff..love u..

    ReplyDelete
  3. wah...sonok kan tgk anak membesar....

    ReplyDelete
  4. Hensem apa....cuppp!!! buat menantu...

    ReplyDelete
  5. sowi...lambat reply seme...tuntutan kerja..nak wat camna..huhuhu...
    syah : gigit jer...sedap gak tu lau bulih goreng
    oked : dah makin besar ni kuasa gigitan makin kuat..ni dah terkopek kulit kena gigit kat die..haduuuu....sakit...
    shila : tp rasa cam dah tue la pulak...ngee
    annie : kak..ade anak kecik g ke?
    nizam : kamu biler lagik? hehehe..jgn maree

    ReplyDelete
  6. alahaii...comelnye weh,....koi ni ntah bl la nk kawennye..kah kah kah!!!!

    ReplyDelete
  7. ader la tu jodoh nyer...aok jangen jual mahei ngat

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)