Wednesday, October 7, 2009

mElAkA...pArT 2

ni kesah sambungan mase jalan2 g melaka nun...trimas kat terah sebab sponsor bilik hotel hehehe.... sebelum g org dop kate hotel ni gitu gini la ape seme yerla,komen nyer seme dari warga singa,asek tak puas ati jerr... okeh jer bagi ku...dah ler dekat yang amat dengan zoo dan taman2...so kami leh jengjalan jer ke sana...sesambil mengeluarkan peluh bersenam senang...hehehe....lepas tu makam makam

wajib amik gambar depan muka pintu hotel...d'Village staff2 ramah tamah...suasana cam kampung...bagus untuk duit ande2 yer... 3 generasi de sa'ari









tempat wajib ku lawat...tempat shuping...walopom jus window shuping...kemain banyak tempat membeli dan blah kat Melaka neh...rase nyer pekerja2 die jer dah cukup ramai mengalahkan rakyat jelata Melaka...ni gambar dalam Mydin...owh...ku suka sgt...cukup memenuhi napsu window suping ku...hahaha
ini kat tempat makan2 yang besh...suasana besh...makan2 besh trutama perut goreng berlada sedap!!! harga pom agak2 besh...tp skali skala datang okey la...dah ler romantik abes tempat neh..skali lagik...trima kasih kat Terah..banje makam...hahaha... muke siyes nak pesan makanan...bab makan kene siyes...plak lau orang banje...musti sugus2 siyes....
ini depan nak masuk restoran tuh...gambar ni ade ralat paralak sket yaaa...abang tinggi sket dari ku..tu ketinggian tu hasil memakai slipe 2 ince yer sedari2... kena buat pembetulan kot abang mareee
dan ku selitkan video budak kecik neh...orang datang nak makan die sebok panjat manjat...seb baik tak jatuh dalam tasik ijo tu...ini pom dah terlewat tangkap video...die dah siap bergedik2 shuffle atas meja seround




5 comments:

  1. syoknya jln2 melaka...

    p/s: baru je skali lawat melaka... :(

    ReplyDelete
  2. tak perla,nanti bawak wife g same..hanimun ka??leh?hehehehe

    ReplyDelete
  3. wah..sakan berjalan...kalo org blanja..tiap2 hari bercuti pun ok kan...heeeeeheee...

    ReplyDelete
  4. syahril : bek g mase berdua neh..kam dah betiga len lak feel die..hahaha...
    shila : kene gak kua duit,tp tahan la..asek ujan jer sane.nak snap gambar pom tak bes

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)