Thursday, December 8, 2011

Safi Rania la Pulok...

Semalam ade la si Rojita Che Wan dalam WHI eh??? Ai tengok sesambil nunggu nak upload kerja. Tenet sini sungguh2 la hamp sekarang ni. Line asek nipis je..tak penah nak tebal. Anta dokumen sket pon amik masa lama..dah la asek hang hang hang..kene ulang ulang dan ulang upload. Eh..nak cite pasal sapi Safi Rania Gold. Ai dah pakai benda ni dari awal bulan Februari tahun ni. Alhamdulillah rasi. Muka ai jenis sensitip. Sape kenal tau la betapa berjaya nye ai sebagai penternak jerawat dolu dolu..huhuuuu

Muka penah licin kejap masa duk UPM dulu. Tapi kos nak melicinkan kulit tu..haduuuu....dengan pelbagai produk duk try nak tengok hasil. Akhirnya jumpa la produk luar negara yang bagi sorang studen memang jerih nak beli. Dah la botol2 eh cinonet je...tapi tahan pon tak lama mana. Sempat la merasa kulit lechen 2tahun je. Lepas tu..huuuu....

kredit tu gugel
Hehehe...takat ni ai cuma beli pencuci muka je tu pon bukan sebab abes..sebab tertinggal kat umah Ma masa balik cuti ari tu.. Yang lain2 dah beli balik adalah serum dan krim siang. Krim siang tu baru je beli lain.Tahan 7bulan tu..huuuu kedekut la ai kam hahaha Paling suka serum die la. Lau jerawat nak naik tepek je serum tu sure surut nanti. Dengan Safi Rania ni rasanya memang kulit rasi kot. Harap2 lepas dua tahun jangan la kulit kalis plak. Jenuh la makcik nak mencari produk lain. Harga murah, mudah nak dibeli tahan pon tahan. Memam la takkan secantik Si Cik Ita Che Wan tu...tapi yerla, malas la nak jadi penternak berjaya dah tua-tua ni..nak ternak Cikgu dengan hero berdua tu lagi..hehehe

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)