Friday, December 9, 2011

Jadual Pembayaran Gaji

Hehe..sempena tahun baru dah tak lama lagi elok la tepek benda ni kat sini. Peringatan untuk ai jugak. Bio pandai2 nak bajet duit. Agak2 lau keta nak rosak ke apa time bila...hahaha...boley??? Tak suka ngat gaji awal, sebab cepat ngat abesnya. Memang kebanyakkan orang makan gaji gitu kot...kais pagi makan petang, dapat gaji bayar hutang???muahahaha...tapi alhamdulillah, dengan penyusunan gaji baru   walopon sket habok tak paham benda alah tu dan sikit2 income dari hasil jualan bodo2 serunding kopok2 kami idup sederhana but hapili juak...cuma yerla, nak buat rumah ape, kena berusaha kuat la lagi. Moga2 taun depan dapat baiki apa kurang tahun ni...yap!!!

6 comments:

  1. bulan Nov tu leh kayap ooo...gaji awal gila

    ReplyDelete
  2. wow!! cpt gile gaji bln 1. hehes ;D

    ReplyDelete
  3. jedi...hmm..tula...tp takpe bulan dis pon awal gak..harap2 ade la bonus g..hahaha..sesambil nak tunggu bulan 1

    ReplyDelete
  4. januari kena la awal..inche nizam..dah bulan 12 pon awal kan gaji..19hb??bonus 15b kan??tp seme dah abes....huuuuuuuuuuuuuuuuuuu...belum kua lagi dah abesss

    ReplyDelete
  5. ain..so plan plan la..nak pergi korea ke lagi skali ke kan?? :p

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)