Sunday, May 1, 2011

Kisah 1Mei

ape reaksi anda bila anak berumur 2tahun berkata...

"mama...Aneeq ekat uwet kat gigi yo.."
lekat duit???kat gigi???
mane budak Aneeq tu ada gigi
duit ape pulak ni???




 gambar kat JJ Balakong semalam. padan muka,jalan tak hengat ade anak kecik..dari Giant Batu Caves,Tesco Ampang, JJ Balakong, Mines dgn Alamanda.konon cuti2 Malaysia..barang tak beli mana, dapat naik panas badan anak je















tak tau sama ada nak ucap terima kasih ke nak marah kat si abang
sebab memang sah-sah duit syiling 10sen tu duit dia...
suka ngat nyuap adik...hadoiii!!!


nasib baik keluar duit tu lepas tonggengkan dia...tekan kat perut...
kus semangat..nak terbang rasa diri mase tengok Aneeq mata pejam,mulut berbuih gitu
abahnya kata anak nak muntah...kalau tak sebab Aliff yang bising2 pasal duit tu tak tau la

3 comments:

  1. wow...mi long leh jd misi..huhu...

    ReplyDelete
  2. ces...tu 101 pelajaran kecemasan kat umah la...

    ReplyDelete
  3. jap jap...lom dulu kam PBSM aktif negeri...sure la bijak beslari...hahaha

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)