Saturday, May 7, 2011

Hepi Enibersari..

awak...rupanya dah 10 tahun kita kapel
saya ingat g time saya tanya "kita nak declare kah?"
awak leh tanya balik "declare tu ape?"
ohh...rasa cam baru semalam
ingat hadiah pertama lepas konon dah declare??
eskrem koneto coklat kat koop matrik
awak anta dengan sekuntum bunga loceng kuning
abes romantik la konon tuh...hoh
si tukang posmen Yati H1P1
rasa nak baling dari tingkat 3 asrama B2 tu
saya tak makan eskrem la awak!!!!!

sebulan lepas tu konon nak celebrate lagi
sebab sebulan jadik kapel tah hape2
awak bagi hadiah biskut Oreo dua bungkus
ikat dengan reben merah
dan lepas tu tiap2 bulan awak bagi hadiah
dari murtabak megi sampai la ke berger Wakiki
hadiah awak asal naik bulan makanan je
badan saya pon dah jadik cam tom drum

hadiah besday saya memula awak bagi
seekor kucing Slyverster, sekuntum bunga ros merah + coklat Vochelle
aiyaaa...tak shuka tak shuka maaa....
saya ni tak suka patung2...tak makan coklat lho..
tapi bunga tu kena..heheee
esoknya awak beli kan kek plak
tapi kek tu penyek...jatuh mase bas mini tu brek

so ari ni...saya tak minta makanan
tak mintak kucing besar godang
pun tak nak bunga2 ni...membazir
simpan duit buat rumah batu atas bukit lagi bagus
cuma saya nak....



nak tahu awak ingat tak???
apa??tak ingat???
alasaan untuk saya merajuk...dapat cuti masak sari..yey!!!!

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)