Thursday, May 26, 2011

Bape Banyak Kasut Ngko Ade???

baru sat sat ni tengok Wanita Hari Ini cite pasal kasut/selipar bla bla..wallaweiii...banyak betoi kasut diorang..kasut dan makan ratus ratus daaaa...kalo kasut ai banyak gitu...sukahati betol Aliff..banyak kasut opes die
ai ni kasut tak pernah lebih dari 4pasang tau. eh jap kira...satu pakai g keje, satu g pasar, satu yang skema ma ma kot2 ade majlis rasmi kena la pakai ala-ala keparat korporat sket kan


penah pakai kasut gini untuk satu program bersama pak menteri.skali porgram kat padang..dah la lepas hujan...seksa makcikkk!!!!!!!!!!


salah satu statement makcik banyak kasut tu...
"saya suka kasut tumit tinggi 4 5 inci dapat membaiki postur tubuh supaya kelihatan lebih menarik dan bergaya"
wah wah wah...hahahaha...gitu ke??? bila tumit menaik lebih dari 2 1/2inci ia akan membuatkan bontot lebih lentik, bila bontot lebih lentik dada lebih ke depan. jalan pon slow milo nak kena kontrol gak..nampak la ayuuuu!!!! tak pela...korang selim melim dan ciut miut jeee....ai ni cam gargasi dah...tinggi pon dah ala-ala model tak sah taraf, pakai lak kasut gitu...memam cikgu Azizi tak jalan same la weiii tinggi tanpa kasut kami, dia lebih beza 1-2 cm je, so paham la kan.

terpulang la sendiri punya keselesaan kan, ai ni kasut paling tinggi 2inci je...pengalaman sendiri, tak suka sebab mudah sakit belakang pulak lepas tukat status ni ha. laaa....what is beuty without pain yaaaa??? betoi ka ayat ni tak tau la korang...tp bila dah jadik mak mak orang ni, di mana kuasa pinggang dan belakang sangat diperlukandukung anak..nak menyusu anak kejar anak lagi malas dah rasanya nak membebankan lagi turus belakang ai tu. tu belum kalo terpeleot...malu makcik haaa!!! cukup-cukuplah...makcik tak nak daa..tido malam nanges2 cam dulu. lagipun ingat2 lagi cikgu sound tepek...

"apa ingat cantik sangat la tu,saje nak tunjuk kat orang ramai bontot golek2 dada membusung ke depan.
awak nak tolong saya masuk syurga ke tidak ni??"
hahaha...shomel la ini pakcik

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)