Friday, October 1, 2010

Aliff DuA TahuN DaAa...

mase berlalu....

tanpa ku menyedari...

ches....betul2 rase tua suda....melihat anak sulung berlari melantun2 depan rumah..haiyaa!!! dulu umo awak gitu la sayang mama lahirkan awak...skrg umo melantun2 tu awak nak jadik abang dah...uhuk!!!

lame tak update milestone budak kecik ni..

-skrg semayang dah makin elok...rukuk jela tak lawa g..alhamdulillah!!! moga berterusan

-nak makan kena baca doa walopon doa dia sebenarnya takat bismillah je lepas tu dia akan amin kuat

-dah pandai minta Quran nak ngaji bio pgg pun terbalik lepas tu baca bebel2 tah hape2...bagi Matthurat je dulu, kes tak de Muqaddam lagi :p

-suka bace paper sambil baring, bantal alas bawah dada..kaki jongket...mulut sembur2

-kalo tgk iklan y nampak cam sedih2 die tahu, siap kate 'ian e ya ma' dan bla bla bla bebel

-ni terharu sket..semalam die nanyi lagu ibu..ibu..walopon takat tu je y len2 bunyi klabu asap, tapi bisa menggenangkan ayaq mata kooo...

-suka menyanyi...tolon laaa!!!suara dia sgt nyaring hokey...lagu pebret??? meng hua..lagu rock kapak dolo2...owhhh

-tersangat aktif...org dah kemas2 nak tido die leh kata 'abah ain nak??' bangun pagi pun gitu.. abah nyer dah pasrah daaaa..hahaha sabar ye bang, kam kua sorang g game pebret???gusti

-imaginasi die makin terserlah..kalo main masak2 die akan susun elok cawan dgn piring, tuangkan air suruh kita minum..jap lagi suh kita makan plak dalam pinggan y kunun diisi mee goreng..die suka masak mee goreneg,tak tau nape???

-ayat pun dah 3 patah..cuma pelat la..

-makin MALAS MANDI... sian abang..hehe, tak ikut prangai abang pun kan??

2 comments:

  1. QZ aritu masa bukak baju nak bg mandi, ketiak nye bukan main line2 daki hitam! ini x mandi ni camne la ketiak nye!

    re: mula2 masuk sikit je lada hitam then ikat muncung stokin dgn getah siap2. lepas tu baru sarung kaki kita.

    ReplyDelete
  2. budak ni tak suka pakai baju qas...
    asek bercawat jerr...lepas tu tabur bedak..

    gitu ya???ok..sy buat nnti insya ALLAH..besa punjut2 letak dekat je...

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)