Monday, April 20, 2009

7 mulan daa...

ALHAMDULILLAH....syukur sangat dah 7 bulan Aliff....nak masuk 7 bulan kemain payah...dengan sakit2 die...tp seme dah berlalu dah...badan die pun dah naik sedap dah balik...harap nyer terus la semangat...hahaha....perkembangan die besa je...gigi atas tak tembus2 kulit g..tp dah nampak kekapakan gigi tu...hahaha...geng kapak la Aliff...da skrang ni pantang ade pluang duduk sendiri.bukan tak kasi...masalah nyer akan terbalik ke belakang...kam die la nangis kuat skali kat deret jalan tu.... makan pun dah tak nak nasi besa...bubur nasi...macam org tua...kadang nak roti celup air...biskut celup susu...hadui.........dah la anak mama ni kuat nyubit..........sakit...n satu g hobi ye...gigit batang hidung orang...apela...huhuhu...moga Aliff membesar dengan sihat...hmmm...dahla buat mama bimbang macam ari tu...tak tido malam mama...kat bawah ni video gelak sakan Aliff...tiru Mito sket...hehehe...

video

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)