Thursday, April 2, 2009

dah setengah tahun daa..


Aliff dah setengah taun dah..cam tak caya je kan.hahaha
tu gambar die depan cermin sliding door...dah pandai ngikut dah ke mana kita nak g...payah sket la..dah la pandai dah minta2 benda dia nak cuma...yang lagik payah ma dengan abah die tak paham bahasa dia... kadang kita penat die minta benda2..mula la hangin je.. tp lepas tu sian la plak...hmmm...18hb Mac ari tu Aliff naik walker...tp bukan naik pun...duduk je.dia duduk n angkat kaki minta kita tolakan die..manyak cantik muka dia...20hb lak gigi die naik.gigi bawah..dua batang... dengan tertumbuhnya gigi tu semakin oficial la Aliff sebagai tukang gigit dirumah..nasib tak lak die gigit badan ma abah die...skrang dah laju dah naik walker. dah leh tatih bila kita pegang tangan dia.tak dela kena pegang kat bahu dah...insya Allah...Aliff cepat jalan...ikut mama ya sayang...tak payah merangkak macam abah tu... terus jalan macam mama k?hehehehe...sowi bang..jangan marah...sayang abang...

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)