Thursday, April 2, 2009

Aliff 5 bulan


pejam celik pejam celik dah lima bulan si Aliff..macam tak percaya je...dalam diam2 bila tengok die main ke ape ke (sebab perasaan kurang yakin nak membesarkan Aliff masih ada) pernah fikir...ape akan jadi dengan hidup kami kalau..Aliff di ambil...diambil olehNYA..dan disebabkan kecuaian kami...hm..acap kali piki menda tu..dan menda tu buat ku jadi berhati nak buat apapun...bukan melebihkan anak sulung kami.cuma...hmmm... Aliff anugerah Allah yang pertama...nak berekprimentasi pun die jela yang ade..huhuhu...moga DIA memberikan kami cukup kebaikan untuk membesarkan anugerah NYA ini...ni gambar kat restoran jejantas Sungai Buloh..maka sate kajang Hj Samuri situ...tak sedap.manis sangat...so kepada sesape nak makan tu makan la kat Kajang nu.pueh ati...tp lau dah jauh sangat tak pela kan... lepas makan timbang berat ...wuhh...dah 75kg...sedey gue...masa amik gambar ni 8hb Mac..g lawat adik kat Hospital Sg. Buloh. dan kat bawah ni gambar Aliff lima bulan...hahaha...gambar sebelum g cucuk kali ke tiga...


No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)