Tuesday, January 20, 2015

Sekolah Agama



Dah dua minggu sekolah baru dapat ambil gambar diorang. Kelam kabut sikit sebab nak membiasakan diri dengan jadual baru hidup, ini pun kebetulan semalam nak hantar kereta ke klinik tak sihat pulak si itam tu jadi sempat la tangkap gambar bebudak ni.


Hero sulung saya.. Muhammad Aliff. Kejap je dah darjah satu. 


 Hero nombor saya dan yang paling unik antara tiga-tiga hero Muhammad Aneeq


Tangkap dari dalam kereta je. Ai tak leh hantar diorang rapat, nanti mula la banyak kerenah manja tu... Cikgu la yang kene bersusah payah lebih sikit sejak hantar diorang sekolah agama. Terima kasih bang...

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)