Saturday, July 24, 2010

mY eEEEeEee..............

salu tak guna kemudahan tenet untuk buat benda2 yang rasmi, contoh cam bayar bil2 ke, trasnfer duit bla bla bla...korang sure salu guna..len la saye y kureng berpengetahuan ni..guna skali setaun je kot..yer, first time guna taun lepas sebab seme sebok guna tenet nak cek saman, mase roadtax keta nak mati time tu baru igt saman ape kan??tangan ni pon gatai2 la tekan2 nak tengok ade ke tak saman nyer..alhamdulillah, tak de.. dengan riak dalam ati sebab tak kena saman,cheiss!!!

taun ni skali lagi bile kena time nak bayar roadtax cek la portal kerajaan-yang-dikasihi tu.. dengan rasa yakin memang tak de saman...hampeh!!! ade plak saman..dua plak tu...tahun 2007 punya saman...gile ke ape???elok2 taun lepas dgn taun lepas2 idopkan roadtax tak de kebenda masalah problem...tetiba taun ni lekat...hangen wehhhh!!!!!!!!!!!ni ape kes saman2 pun leh main ciku cak bagai...tak puas ati??apekah maksud mereka mereka ini??

hoh..sungguh tak puas ati...sungguh2 tak puas atiiii

*abg pun ade..saman parking motor..lagi plak taun 2004..skrg ni bndaran pun geng skali ke camna??
**tula..riak ngat tahun lepas...hoh!!tp tetap tak puas atiiii

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)