Wednesday, July 14, 2010

LaNGkAh-WEeeEE...

sementara line tenet elok ni...dan sebelum bosh bising2 pasal LO, ePerolehan bla bla and bla...jom cepat2 wat entry yang nak basi dah ni..hahaha..layan jela...jgn komplen pe2..sebab kami pergi dgn bajet kureng, 3h2m pon duit cam salji kat malaysia je cair nye..so itu jela dapat..nak tunggu bajet banyak???hampeh la...hahaha..okeh...lah-yan...ini pic tunggu feri nak ke Langkawi..plg awal beb..pukul 7.30pagi..Aliff baru cas bateri tu hepi tu..sila amik perhatian, dalam pic tu salah sorang tak mandi lagi..hehehe...agak2 yang mane???


ini budak bajet brani la sangat..kene suwet kat pakcik tepi tu trus nanges2..sungguh tidak hero ini budak...hoh!!! blkg baju tu mosquito repellent dari Cosway..saje tambah iklan sket..hahaha

tibai jela...walopon ade laki yang jaga bnda alah tu jeling2..dah nak naik y kat laut dah tak lepas daaa...gumuk tak ai??hehehe...5 1/2 month preknen here


jangan lupe tinggalkan dompet, duit, kunci2 segala dulu bang...lepas tu tak nak turun pon tak pela..hehehe

Aliff dalam misi terakhir sebelom pulang..ngorat sorang aweks dengan bantuan dedi kesayangan...huk huk!!!!

okeh..pulang suda...budak kecik baju belang tu takut bunyi enjin feri..trus tido..kalo tak, nak menari atas pentas kecik yanga de tibi tu je keje nyer..tah hape2...abahnye pun same nak tido dah..maknye???hehehe...
*mekasih bang bawak pergi jalan2..walopun penat..tak pela...

4 comments:

  1. wow.bawa awek naik kereta sport.

    ReplyDelete
  2. dah bapak eh tak de keta sport..aci la tu

    ReplyDelete
  3. entah2 yang takde dalam gambar yang tak mandi?

    heheh

    ReplyDelete
  4. aishah : walopon terkluar dari solan..tp..betul la plak..hahaha

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)