Thursday, January 28, 2010

...........

mungkin berkata atas dasar marah, tapi ada trasa belas juga.diri sendiri keliru..hmmm

buat si perempuan....
sudah berkali diberi amaran tapi awak buat tak endah...dan tiap kata rakan seolah2 nak menghancurkan kebahgiaan yang awak dapat...tolonglah!!!walaupun kita bukan sahabat...saya tetap anggap awak teman...lelaki itu tak pantas untuk terus dicintai...bilamana dia sudah beristeri..bukan sahaja beristeri,dah punya sorang bayi lelaki...dan kenapa die terus nak menipu awak lagi??? cukupla..jangan percaya kata manis laki tak guna tu...die dah ade kluarga, bahgia..kawen dgn cara cinta sama cinta...awak????terus hidup dengan bobokan janji manis yang tah hape2...betapa liciknya die, menipu awak membiarkan awak hidup dengan dunia pura2 tu hingga rakan2 meminggir diri...berbaloikah????saya tiada bukti tapi ade mata yang telah melihat dan tlinga yang mendengar...dan mata juga tlinga itu takkan berkata seandainya itu penipuan..

nak bersemuka????kalau itu cara terbaik untuk awak sedari diri...buatlah...smoga awak bahagia


buat si lelaki tak guna
tiada kata2 mencarut memaki saya leh kata kat awak...awak tak layak walaupun untuk itu sekalipun...

dan awak..memang tak guna.........itu je termampu saya...

4 comments:

  1. hohhh... garangnya... mmg susah kalo org tgh syok bcinta... cinta nafsu tu mmg mbutakan mata memekakkan telinga daripada kebenaran...

    p/s:cinta itu buta? cinta tak buta sbnrnya... org yg bercinta tu yg buta sbnrnya... hehehe...

    ReplyDelete
  2. garang ke???geram ade la...bercampur seme..marah ade..sedih..geram...tah la..bodohnya prmpuan...kalau takat kapel (tau salah) tp tak membinasakan dan merosakkan ape2 tak pe..ni...hah...dah la..pepagi dah panas mate daaa....

    stuju...cinta tak pernah buta..y buta org y bercinta tu...(sy dlu bercinta gak..tp agak2 la)nope,dah..no komen daaa..

    pasal semalam...dah bagitau abg..hmm...die nampak sedih..tp alhamdulillah..mak pun dah stabil..bukan kritikal cam ari tu...syukurla..
    trima kasih pandangan

    inilah kebaikan internet..heheh :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah syukur kalo semua dah ok... :)

    p/s:internet byk kebaikan tapi jgn lupa dia jugak byk keburukan... :)

    ReplyDelete
  4. rsanye sebaik mana benda sekalipun..lau org tu mmg dah niat untuk benda tak elok akan jadi tak elok gak..sy rasa atas individu kot bend atu jadi elok ke tak..tak pernah la salah guna wat jahat internet ni...tp terdetik je ade la kot...hahaha

    maaf syah..lambat reply..balik kg emergency..mak tenat

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)