Tuesday, July 12, 2011

Hadiah Bestday

Alhamdulillah....
Mekasih abam sayam sebab tolong bayarkan
Well, kira hadiah palim mahai dalam sejarah idop
Tak pe tak pe...jangan bimbang, adinda baek hati
Kita kira baki di bawa ke tahun tahun depan depan
Kira abang selamat dari pening nak memikir
Penat pikir ape nak bagi hadiah lahir,anibeseri bla bla bla..
Tahan la untuk 3tahun ye dak bang??
Apepung, ai lab yu more la hahaha...











Eh lupa lak....ni ha hadiah nyer...acilah,kira hadiah besday la jugak. Sekarang duit tu leh kasi simpan, kita bikin plan baeeeeeek punya tahun depan..hahaha.
Insya ALLAH...terima kasih bang :)

Lupa nak kasik kenal. Inilah Ken..buah ati ambe sejak mula keje taun 2006. Dia serba boley..kira ade bau-bau sedara dengan trasnformer la. Jadik van boley, lori boleh, angkut kerusi boley, peram tapai, angkut kelapa, angkut mesin rumput, peti ais...kira berbakat besar jugak kete kecik ni..

4 comments:

  1. waaaa~ mesti sayang lebey kan sbb pemberian dr husband tercinta :D

    ReplyDelete
  2. hehehe..itu macam ka she?..kenari merangkap robot transformers jugak ke??...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. ain : bukan 'pemberian' tapi 'pembayaran habis' hehehe....lain tu...kira persen saya bayar dah lebih sket la...(nak jugaaaa..)

    ReplyDelete
  4. shila : wuiii...jasa banyak ni.lagi hebat dari trasformer kot.cuma yerla...tak leh terbang.ni transformer versi cacat sket...
    dulu pindah dari kuala kubu saya angkat barang dgn dia la..dua kali trip.tak sewa lori pon..penuh keta sampai snget2 lalu lak kot jalan genting nuha...apa y saya tak angkut??almari,peti ais 180l,tv,mesin..hahahaha...

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)