Tuesday, February 8, 2011

29 + 4 mOntH

kejap ajo mase eh berlalu...dah bosa dah anak2 omak haaa...
dah ade dah makcik2 yang tak sayang molot suh makcik menambah laie sorang
aduh...sakit2 tak ilang laie makcik2...dah nak tambah laie sorang???hau..hazabbb

aliff
-asek bising sal beskal je..tambah lak baru balik dari umah Tok Bah y ade beskal kecik tu...mentang2 dah pndai nek beskal roda tambah ces...
-suka tgk duit..dulu duit singgit,skrg dah duit 50 die tak buat apepun, tgk jeee..lepas tu die pulang balik
-suka kutip duit syiling..lepas tu lambak dalam beg mama tny nape?? "li ekal aliff "haish..
-bila jatuh akan bangun sndiri lepas tu cakap "aliff enang..."
-sangat suka bercakap dengan LOHGAT KELANTAN dah la pelat,kelantan lak mmg tak paham hahaha
-reka lagu karut marut..besa lagu die besa nyanyi tajuk bella bella. tp semalam dah ade lagu baru "aanni ayang" ni untuk Su Ni die


aneeq
-alhamdulillah still nyusu badan...mama sgt bangga dapat fully bf kali ni
-dah boley menerap..tp asal nerap sure nanges2 sbb tak leh nak pusing balik...omak ko lak jahat hati gelak2 tgk anak ponat haa
-sangat suka berbual,kalo tgh bual dgn org pun..letak je die tgh2 tu ha..sure die same berbual...
-sangat touching...tah fiil sape tah..asal tinggi sket sora,cemik..asal marah sket walopon bukan marah die cebik...alahaiiii
-sedikit baran...kalo lambat trutama bab nyusu mmg die akn keras2 kan badan


2 comments:

  1. time leh buli ni qas..kam dah besar sket..tak payah besar banyak sure kita lak di buli nyer hahaha

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)