Friday, November 26, 2010

ReComendeD ProDUct...CheiS

tempat : ade le kedai jual barang jenama malaysia tu
situasi : depan kaunter, nak bayar barang dah

salesgirl : kak...beli balm ni kak. dgn jumlah pembelian akak tu, akak cuma tmbah rm2 je untuk dapatkan benda ni akak dia panggil ??konpius kejap
ai : tak pela.saya tak pakai benda gitu.. ai tak suka org pomot2 brg ni

salesgirl : cubalah kak..die boleh memerahan bibir yang kusam. kira dah pakai ni tak payah pakai lipstik daaa...

ai : esh..bibir saya kusam ke??sy ni tak pakai lipstik pun..y ade ni mmg kaler smulajadi la
sedikit riak di situ ya kawan2

salesgirl : (diam sekejap) tak pe kak..benda ni sapu kat pu**ng t***k pun boleh, untuk memerahkan semula warna pu**ng tu

ai : (gila......................)
kanda y nak kua kan duit dah senyum kambing daa....
makcik plak y malu2 kocing dgn statement die..
hoh cik kak!!!!agak2la sket nak pomot barang pun...
gatai je molot nak nyoal, ko pernah pakai ke??merah ehh??cesss..

3 comments:

  1. kalo menda nak merahkan bibir dan puting tetek ni COSWAY rasanya. tiub kecik kan? ngarut lah

    ReplyDelete
  2. jedi...nape gelak lak????hahaha

    qas...tet!!!!!!!!salah..kedai lain.tp cosway pun ade kan??cma tak pernah lak akak tu pomot bnda gitu.lgpun stokis cosway tak ramai staff..tp stokis hak ni mmg ramai staff..tu siap leh menyimpang tu

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)