Monday, April 26, 2010

ciTe PAgi Ini

pagi tadi..dalam kelam kabut pagi nak ke opes + bersilat kat dapur duk isi bekal air dgn makanan, tetiba si hero kecik tu datang....

dengan comel nyer duk sebut...'eak...eak...'

memula tak prasan lagi..tak pe..isi botol air dulu bagi penuh

'ama.......eak..eak...'

elok je siap isi air dgn bekal nasi tu tgk...astaqfirullahalazim!!!!!! elok je die dah cabut pamper die...benda tu tergolek atas tikar dengan muka tak bersalah die tu duduk atas bantal y memang kami guna wat guling2, ape lagi..jerit la 'muhammad alifffff!!!!'
boleh die senyum siap main lari2 igt org nak kejar ngat dgn bontot tercemar tu..lepas tu pergi bergolek atas tilam masam die..aishhhh!!!!!!!!!!!! abah die lak tak sudah2 guna toilet..sape suh buat pencicah pedas2 gitu semalam..kan dah memerut... tetiba je rasa panas kepala otak dan badan sorang mama ni..haduuuuu!!!!!!!!!!!!!!!

bila la nak ade umah sndiri..nak yang tndas dua..plg tak pun,tandas dgn tmpat mandi asing pun dah kira okey...uissssssssshhh!!!!

sabar jela..balik kena sental seme sarung2 bantal tilam yang dah berendam kena bahan buanga tadi...sabar jela..baru sorang........

6 comments:

  1. hahahaa...sian aok!mst comel je kelako anok aok te!

    ReplyDelete
  2. heaven gle .....hahhaha......keras ke cair?

    ReplyDelete
  3. pakcik : hoh..seb baik pakcik kesain gak kat mak die ni..hoh..penat tau..dah pakai elok2 nak g keje nyuci taik lak...

    ami : hahahahaha...tu pun nak tau ke??
    cair la yang rasa nak membunuh tu..abes tercalit..lau keras kira kutip je..leh wat man2 guli pe lak kam dgn bapak die

    ReplyDelete
  4. nasib baik berjauhan dariku..kalau tak, rasakan lempang azimat dariku....dushhhhhhh

    ReplyDelete
  5. pakcik : nak lempang sape park chick??hahaha..die geli kot ade 'bnda' kat bntot die tu..padan la muka mak die lambat ngat

    syah : comel tu la y tak rasa nak pukul..tempik je..tu pun bragak..yerla..umah teres kan..kam ngamuk lak org umah sbelah2..hahaha..

    tu baru sorang..kua kompeni die tak tau la..huuu

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)