Friday, April 16, 2010

weEEe...dah 3buLan DaAa..

alhamdulillah...akhirnya dah cecah 3bulan..dalam takut2 gak...sbb banyak lak kes kat Raub ni yang tergugur kandungan halal mereka..doc kata cuaca panas + penat + tak jaga badan ow ow..tat include me tooo...tp syukur jus had fever and really bad flu..hoh!!! sampai skrang tak abes g slema ku...nak napas payah..nak cakap pun payah asek semput jerrr...

malas nak telan ubat banyak2 time preg ni...hmm..dah la tekanan darah asek kureng jer..seb baik iron darah tinggi for the first time i got 13+ youu... sape2 got ideas how to increase my BP..share la komen.. jgn kate makan MAGGI nak kena penampor??? F.Y.I saya ni alahan makanan laut skrg pun makan gak ikan bilis untuk tujuan tu tp tu ar..jerawat lak naik mencanak...hoh!!! dan kalau nak makan barang dalam ayam lembu kat sini..errr...kesegarannya sangat memualkan...any other suggestions plissss????

2 comments:

  1. xtau nak ckp...ish..xreti menda ni suma

    ReplyDelete
  2. alee...sek sok ade wife kene tau gak

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)