Wednesday, April 21, 2010

dIE beRSuAra..

lelaki yang kucintai itu
akhirnya...dia bersuara
setelah 72 hari lamanya
setelah sekian masa
tanpa apa kata dan bicara
mengeluh keras dari hati
memandangku dgn pandangan yang kosong
"abang rindu mak........"
matanya berkaca.................

*smoga roh mak tenang di sana..al-Fatihah
**ya..rumah takkan sama lagi tnpa mak di sisi kami


hm...

7 comments:

  1. takziah skali lg...

    yg hidup pasti akan mati...

    yg punya iman dan takwa... pasti gembira di sana nanti...

    yg bernyawa... kenalah selalu memperingati...

    kepada Allah kita smua akan kembali suatu hari...

    ReplyDelete
  2. syah : lama hilang??igtkan nak pencen ke nulis blog.. :) tp biasa la kalau ckgu sibuk tu..hrp tak hilang lama2 dah

    ReplyDelete
  3. insyaAllah pasni tak hilang lama dah... cuma entri baru tu jarang2 sket laaa... dah makin tak pandai urus masa ni... :)

    ReplyDelete
  4. 0 : mekasih

    syah : tak pe..mase kat blog tak penting..y penting mase kat ibu comel tu tu??errr..dah ibu kan??hehehe

    ReplyDelete
  5. terharu kan bila lelaki sedih. dulu pernah tengok ayah menangis rindu pada arwah nenek~

    ReplyDelete
  6. aishah : yup...mudah jatuh hati lak tu pada laki y menangis (menangis ade sbb la..bkn sbb nak remote tv ke ape)

    hmm..kalau saya y hilang ma..tak tau la

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)