Tuesday, September 27, 2011

Budi Bahasa Orang Kita

Ini gambar diambil dari dalam kete pada pkul 7.40pagi semalam. Sebelum ai ke kenek dan seterusnya dapat menjadi pengerusi majlis sari MC la tu  Trima kasih inche' MA..tat y ai laik Poliklinik Dong..hahaha
Tak payah minta dapat...ai lab yu more laaa...Ok suda suda..macam tak pernah bercuti pulok
Malam sebelumnya ada Majlis Rumah Terbuka. Sape sponsor?? Dato' Seri Ng Yen Yen hokeyy...
Kalo kita2 ni padan buat rumah terbuka kat rumah suda Tapi ikut kata saksi, jemputan awam makan huk alaaa...
Dahsat..macam kebulur tak penah makan,berebut2. Lepas tu buang rata riti...Akak ni kata sedis sekali
Macam tak pernah pegi skolah perangai. Walopon majlis ni di dataran terbuka, tolong la ingat adab2 anda.. bila ditanya saksi kedua
"Diorang tak sedia tong sampah la..."
Kan ade plastik itam kat tiang2 tu?
"Ala..nanti orang majlis datang cuci la kak..kang tak de keje pulak diorang"
Ewah...gitu ya??Elok la..esok dah ada anak
Diorang cakap gitu lepas sepah menan ke makanan
Korang pasrah jela yeee....

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)