Thursday, March 24, 2011

tRoUble TwO n A HalF

alhamdulillah....
aliff dah 2tahun setengah daaa....kejap je mase berlalu
rasa baru je budak tu godek2 kat kaki
baru je sedap2 peluk time tido...skrg asal tido nak abah die peluk
smoga membesar dengan aman ya sayang..hehehe


-sekarang sangat SUSAH nak MANDI..tp rajin gosok gigi
-LOYAR BURUK pun sangat kuat kadang rasa nak pang je bon2
-dah boleh HARAP tgkan adik tp kene jenguk2 jugak harap tu kadang2 tinggal harapan
-sangat suka menconteng bentuk BULAT2
-MENGIRA dah lepas 1-10,a b c rongak2 alif ba ta pun same rongak2 hahaha
-dah boleh suruh KUPAS DAN TUMBUK BAWANG2 tp amik masa lama la sangat
-sangat SUKA PETI AIS segala benda nak letak dalam tu
-ayat salu guna ' ape pangai nih..rotang kang,ahu'
apa perangai ni..rotan karang baru tahu

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)