Saturday, January 1, 2011

SILamAt tAhUN BArU mAseHi

cek cek...ape y pernah diniat nak buat sepanjang tahun lepas yang dah buat dan y patut dicarryforward...hahaha...tak pernah azam berazam mane ni..berazan??lagi la..kalo mengiqamah tu adela..hahaha pesal tetiba lak?? bagi ai, kalo ade bnda elok nak buat tak payah tunggu tahun baru, buat je. cuma buat cek list la..kot la lupa..niat baik mmg dah dapat pahala tp kalo buat kam lagi banyak pahala eh???

1) beli rumah kena usaha lebih..ya ALLAH moga ada rezeki tahun nikalo dapat beli rumah..mmg akan pnjang list nyer nnti,so first thing GET THE HOUSE!!!
2)tak dapat umah, beli tanah..and of kos to built the house tooo hahaha
3)bayar hutang ma walopon sket2 slow2 hmm...dah bape tahun daaa
4)henset baru???boley...so fussy nak pilih henset ni..nak y dabel simkad,tak nak touch skrin,tak payah la moden ngat, no gedabak2 and pleaseeeee...no more malaysia hp product!!!serik..
5)still BF my aneeq...nak cukupkan 6bulan ya ALLAH kuatkan hamba MU ini

pesal pasal benda jer senarai ni??hahaha...poyo la nak letak benda2 lain nak jadik ibu yang lebih baik la, nak kerja lebih rajin la ya ya ya,benda tu tak payah bagitau..takot jadik speak louder than action jer...kenal sangat la ini makcik..

but i wish i wish...smoga tahun ni lebih baik...bukan, im gonna do better than last year. takde benda datang golek2, just wishing lepas tu akhir tahun keluh sane sini...bek tok sah
insya ALLAH!!!!!

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)