Friday, December 4, 2009

iNI ALifF mAsE teMBaM...

entry ni saje je..kira entry tadak keje walopom keje melambak sebenarnya ni nak tunjuk pic Aliff mase die betul2 tembam...waktu tu makan minum susu uk uk jer keje die..lain?cuma bergolek2 sket jer...dah dapat kaki ni dah slim pulak tanpa perlu ke Sliming Centre ok?? so moral die..banyakkan la berjalan kaki untuk slimmmmm..pulak dahhhh hahahaha...



*sori pic sedikit cekci...hehehe
** ini untuk ibu kat JB nuh..uhuk uhuk..kawen la cepat weh lau nak anak

5 comments:

  1. alallla...demuk nye beliau...mesti best peluk ni!!!hehehe....comel weh!

    ReplyDelete
  2. waaahhh... debuknya dia... meh cni meh... pakcik gomoi... geram tul... huhuhu...

    ReplyDelete
  3. banyak nyer perkataan baru ku blajo...demuk dgn debuk ya...hmm...tu betul punya ke silap eja ke camna?
    pakcik : tak macam kojet ke?
    syah : insya ALLAH tak lama g akan ade rezeki awak gak nnti :)

    ReplyDelete
  4. comel kak...

    ni wat aku nak kawen cepat nie...

    ReplyDelete
  5. 0 = sila2...mari2 pakat kawen...tp sila bertanggungjawab yer dengan nikah kawen anda..jgn kawen jer..org ade ank nak anak..lepas tu lupa..hahahaha...(bukan kata kat awak tau...)

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)