Thursday, August 30, 2012

Selamat Hari Raya

Huawaaa huwaaawaaaa...dah 12 Syawal baru ucap selamat..abes laaa...okes la tu dari tak wish langsung kan kan kan?? Kira boleh la aii puasa nam tak abis g sebenonye puasa ganti...hehehe Dah esok kene fly ke Stadium Putra dah, tak de makna ai nak puasa dah. Cuti cuti memang puasa pon cuti la...merdeka punya pasal...huuu...merdeka la sangat. Pergi iring konvoi bas je kejap. Lepas tu melilau huwaaawahahaha... ok la..Taip lelaju sebab peserta esok tak cukup orang lagi.. heee..sempat lak wat entry yerr? Mase line tenet nampak comei ni...  Okes...jus layan pic heroes saya beraya kat rumah Nenek Cikgu kat Bachok. Kami tak dan nak amik gambar sesama tahun ni..tah ape yang sebok tah..hahaha

Dari kiri adik FT Muhammad Faris Taufiq, Aneeq dan Aliff budak ni lau bab bergaya memeyyy!!

SELAMAT HARI RAYA SEMUA...
smoga tahun depan ada lagi peluang kita 

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)