Friday, August 31, 2012

MERDEKA!!!

Dari awal Ramadhan sebok si Aliff nak bendeka bendeka kacukan bendera+merdeka kot.. Mak nye plak dah beli bendera dari hari ke hari nak gantung kemahin lupa. Last-last...

Ketip dengan ketip baju kat langsir sliding door..diam budak2 tu ha..lepas tu duk sebok nyanyi lagu "Gajur Gemilang" gasak la...sorang pelat sket..sorang lagi super pelat..abesss...Tapi dah alih bendera ni ke pagar depan rumah dah. Segan gak wehh...Ai duk kulu kilir carik orang nak g sambutan merdeka itu ini konon patriotik la kan...rumah sendiri harrrr.... Hehehe. Walopon tahun ni nampak cam kureng feel sambutannya...harap2 semangat kita tetap ada daam hati.. Tak semestinya kene gantung bendera je baru patriotik ye tak?? Last, selamat menyambut merdeka kepada semua rakyat Malaysia. Jangan pakat2 buat anak merdeka daaaa... :p


No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)