Monday, January 30, 2012

Semalam...

Ye...tajuk die semalam...tapi bukan kes malam semalam...ai dop kesah mana dengan kesah2 nyanyi ni ayat cover sebab kene ngalah canel tivi dengan Aliff Ni kesah lain, kesah pasal Pesta buku Karangkraf kat Shah Alam nuh. Huuuu...kalo ikutkan kebesaannye, memam tiap2 tahun sejak duk luar dari rumah ni memang salu pergi pesta buku. Last pergi masa tengah peknen kan si Aneeq, dengan perut boyot beratur beli buku. Cikgu dah serender, bawak Aliff duk luar..Tu kesah tahun lepas. Taun ni tak dapat nak pergi. Sebab musabab banyak, tapi yang paling top reason, anak dah dua. Sian Cikgu nak kelek dua2 sambil mak eh berpoya2 memilih buku..muahahaha. Tak pela, guna wakil pon jadi la...
Terima kasih Cik Misi, sebab berjaya meloloskan diri untuk Lom membeli buku2 Lom dgn Abe Lom..huuuu..dengan ucapan tambahan, len kali sila bawak kamera ya.. leh tayang gambar aron ahjis kat ma

*tengah dalam proses kumpul semua buku2 RAM..dulu baca je, ni dah kerja baru la dapat beli..huuuu

No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)