Wednesday, September 22, 2010

y Ai LaiK peKneN??

ai laik....

1) tak payah nak kaber2 perot daa..kalo ade y laser bertanya, mudah je cakap..ai peknen yuu!!
2) kalo makan mentakdarah pon tak de sape kesah nyer... sure orang kate oo,makan untok duorang
3) besa kalo tersebut je nak makan pe..sure pling pling!!! dah ade depan mate kalo y bnda y nak dimakan tu reasonablae la
4) mudah dapat MC muahahahahaha!!!!
5) kalo wat penat ke capek2 sket mmg bos takkan suh lebey2 la wat keje/program :p
6) sebulan skali dapat g melawat KKIA secara percuam...ewahhh!!!
7) kulit muka licennnn seh..rambut pon lebat, jarang gugur dan lembut...sukeee!!!
8) nanges sket musti kande pujuk..nanges sket sure kena pujok...
dan lain-lain hal...
dun laik...

1) peknen je kaki gatal, peknen je kaki gatal2..gatal2 kaki je peknen...hesh!!!
2) tekanan darah mudah ngat jatohhh... tu y salu penin2 sakit2
3) mudah ngat penat...semput..mengah...
4) tumit kaki pecah2 giler...
5) banyak baju baru wat..tak dan bergaya lagi kena simpan daa!!!
6) tak leh makan banyak..mudah semput nak napas..nak muntah
7) salu kene bebel kat misi sebab HB rendah...huuuu!!!!
8) peknen y ini sangat mencabar...yer...dugaan dari NYA tak cam peknen memula dulu
9) nak kene piki camna nak slim lepas ni..dan kena tahan dah napsu makan
dan hal lain-lain...

*mengharapkan semenye akan jadik lebih baik

2 comments:

  1. hehe..ai lik
    keh2..pakcik pun ske tgk pmpuan pregnan...nampak mujahadah dan pengorbanan..dan yg pastinya sangat2lah comey

    ReplyDelete
  2. bagusnya kalo seme lelaki cam pakcik..hehehe
    kalo prmpuan tu pengandung tegar camna plak pakcik??suka gak ke tgk??hahaha

    suka kata2 pakcik..insya ALLAH..akan igt dan buat penguat semangat bile ade y herot2 :)

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)