Monday, March 15, 2010

unDaNG uDang...

ade tak undang2 pelik dalam takhluk jajahan kluarga korang????
sape yang buat undang2 tak bertulis tu????
besa mak ke ayah????
ande sbgai anak shuke tak?????
sure bhenci kan kan???? same le
tp bile sndiri dah jadik mak orang ni...suka suki lak wat praturan same
besh kan ade jajahan takluk sndiri..hehehehe
*tivi leh tgk sampai kol soploh malam je ok fine
*nak guna tndas kena sembur air kat lantai bagi basah dulu baru tunai hajat
*nak makan pagi...kena wat keje umah masing2 dulu.. jd cindirela kejap
*tivi leh buka pukul 8 - 10 pg...lepas tutup...petang pukul 1 - 3 ptg je
* pkul 4.30 wajib main kat luar dulu tak panas cam skrg ni
*brita wajib tonton walopon tak suka... nnti abah soal
*solat kena jemaah hahahaha..gelak pasal salu la wat alasan nak lari
tu antara undang2 tak termaktub dalam umah mase kecik2 2 dulu...rindu nyer rumah

3 comments:

  1. tu suma mendisiplin kan kita...kan???

    ReplyDelete
  2. ouhh.. so swettt~
    pasni ley la apply kat anak u plak. hehe :)

    ReplyDelete
  3. 0 : yup...dah jadik mak2 org ni baru tau betapa baiknya rotan tu... (tak cam budak skrg..rotan bergalur sket betis kata dera..ayah lak kena) takat pecah darah tu besa je

    ain : kecik tak reti ngat g...tunggu besar sket..siap la lau prangai pelik2 gitu..mmg nak kena..hahahahahahaha...(puas ati nyer mak die gelak)

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)