Saturday, December 7, 2013

Suspek...


  
Rimas jadi suspek ni tau..hidup segan mati tak mahu lagaknya.. Dah la hari-hari kene diperati,melilau je sepasang mata tu,dengan surat suh serah diri.. Tak best betol idop!! Kami tak bersalahhhhhhhhh....


Dan akhirnya...




Suspek yang telah menyerah diri awal lagi..gembira je kene tahan. Kira ok la tu kot...


Suspek lain..kami berenam. Sorang dalam bilik kene cek dan lepas tu kene x-ray fulak dan sorang tukang tangkap gambor.. Lagi dua suspek lambat sket menyerah diri hehehe... sori bosh!! Mereka adalah suspek yang sangat kecoh..tolonglah. Ai pon tak dapat menahan diri nak membantu untuk mengkecohkan sama diri


Heee..kami ke sini semalam. Pemeriksaan dada..untuk menyingkirkan kami sebagai seorang suspek TB. Sedis..muahahahaha.. Akak kerani kene TB tak pepasal kami satu opis kene surat arahan untuk cek dada. Berbondang la kami ke spital Raub semalam. Tapi best per..berfoya-foya di spital. Buat kecoh kat sana..misi-misi pon layah kan je.. So kena la dengan moto tu KAMI SENYUM ANDA CERIA.. ye,kami memang ceria hehehe.......kene cucuk pon ceria 



Suspek model yang dilepaskan keluar dengan jaminan. Senin ni datang balik,nak tahu keputusan tes dan x-ray. Ades..harap seme ok..

Okey untuk pesanan penaja, kalo ande ada masalah batuk-batuk teruk berterusan selama lebih 2minggu, sile la ke klinik/spital berdekatan untuk saringan. Sekarang ni tengah musim tau.. Bukan lama pon, cucuk sket lepas tu x-ray dah siap. Yang lama tu kalo ande bersukeria di hospital seperti kami..hehehe


No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)