Tuesday, December 31, 2013

Dah Nasib...........






Baru lagi kejadiannya,dalam 2jam tadi je...sedehh!!!!!!! Tandukan kepala si Aneeq... Camna la nak mengkabokan kat Cikgu.. huuuuu..... Abisla duit bonus yang belum masuk lagi itu...waaaa!!!!!

*pon abis la peluang nak berjim-bara ke kiil gamoknye...

5 comments:

  1. Mak uiii aiiii!! Ni memang btl2 pny kepala anak jantan ni. Hihi. Terserlah keperkasaannye disitu...

    ReplyDelete
  2. seb baik abah die tak marah dah ckup bagus dah azian.dia suka bdiri kalo duk depan..hepi sgt sy nak bw die g opis..lompat2..dah marah.skali masa die lompat sy brek keta dpn dah kreekkk!!

    ReplyDelete
  3. Aneeq ok? Kuat hentakan sampai camtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh baru prasan..puan Inginiur la..wahh..slmt datang ke blog tah hapa2 saya..hehehe..suka baca blog apples n oranges..sbb slalu piki,kemasnyer rumah dia..macam mana boleh maintan ye??kagum

      Delete
  4. tu la..abah die bimbang gak..tp tak bngkak pon.tgk pon tak de muntah2 apa..hepi je..ok la kot :p

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)