Monday, August 4, 2014

Selamat Hari Raya 1435H





Keluarga kecik kami. Kejadian 2 Syawal hari tu. Jadi tak adalah lambat mana rasanya nak mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua. Kepada sesiapa yang terbuka dan terbaca blog cipisan saya. Hajat di hati nak bergambar secara pro di studio tak jadi lagi, lepas je dari sesi bergambar amatur ni tuan blognya  demam sampai sekarang Huk hukk... Jadilah dari tak ada langsung. Ni gambar pertama kami sekeluarga setelah tujuh tahun lamanya. Sedis sadis...

Buat semua yang mengenali, yang menyayangi mengasihi, yang jauh dan dekat di hati, yang mungkin pernah terbenci dan dimarahi, ampun dan maaf dari kami sekeluarga. Dan Selamat Hari Raya Aidilfitri, mohon maaf kecik dan besar kesalahan

Daripada Cikgu Azizi, Me, Akasyah, Aneeq dan Aliff

Panjang umur jumpa lagi tahun depan

2 comments:

  1. Rsnye ni 1st time tgk muka puan blog. ;) comey mcm pelakon utama wanita i love u Mr. Arragont (xtau nama dia). Hihi.
    Btw...selamat hari ry utk awk dan keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hinshhh hinshhhhh (tarik napas idung yang kembang kuncup hahaha) xpenh tgk cite tu,baca je.kene g tgk lah nampaknya ulangan cite ni kjp lagi hahaha..tiba2. tak cukup yakin nak letak gmbar sndri sbnrnya...jaman2 fitnah ni azian, mana tahu kan.ececehhh...
      trima kasih.slmt hari raya buat awak..

      Delete

Dah tulis?? Terima kasih :)