Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 11, 2014

#amanpalestin



Seminggu dua terasa sangat berat hati bila bukak fb. Sekadar bukak cek mesej dan kemudian skrol tanpa buat apa-apa rasa diri sangat tak berguna.. Sana sini post gambar dari sana.. Dari saudara  seislam kita di Palestin. Saya berhati tisu, saya mengaku. Bila tengok gambar abang matipeluk adik,  gambar ayah peluk jasad anak yang dah kaku dan cuma rasa sedih dan kasihan dalam hati, macam ada yang tak kena. Saya emak..kepada tiga anak lelaki. Bayangkan itu anak-anak saya, saya mungkin mahu orang berbuat sesuatu untuk membantu. Ye doa..itu terbaik buat mereka. Moga ada antara doa-doa kita didengar oleh NYA dan membantu mereka di sana. Tapi sekiranya anda mampu lebih dari itu, apa salahnya memberi. Tak ada kecil besar sebuah pertolongan, yang penting niat kita membantu tu. Bantulah yang termampu...
 #prayforgaza #prayforpalestine




No comments:

Post a Comment

Dah tulis?? Terima kasih :)